aw2
 aw2

Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2010

Τι πρέπει να παίρνουμε μαζί μας στην παραλία εκτός από την πετσέτα μας..;

Και εκεί που ετοιμαζόμουν για το αυριανό μπάνιο (τσάντα θαλλάσης, ρακέτες περιοδικά…) σκέφτηκα ότι δεν πρέπει να ξεχάσω να ετοιμάσω... και μερικά σνακ για να έχουμε μαζί μας. Είναι μια συνήθεια που την έχω αποκτήσει από τα παιδικά μου χρόνια, οπότε κάθε φορά που ετοιμαζ
Στάντουιτς με παριζάκι, ντομάτα, κασεράκι και μαρούλιόμασταν για μπανάκι με τους γονείς μου, μια σακουλίτσα ‘στην χειρότερη περίπτωση’ με ορισμένα φαγώσιμα για να πάρουμε μαζί μας ήταν απαραίτητη… Βέβαια υπήρξαν και στιγμές που η μαμά μου το παράκανε, γιατί κουβαλούσαμε ολόκληρο ψυγείο που πότε πότε είχε και καμιά μπυρίτσα για αυτούς… Βλέπετε ήμαστε από αυτούς που περνάνε όλη την ημέρα στην παραλία, τόσο που αν δεν περνούσε 8 η ώρα δεν φεύγαμε ποτέ…
Έτσι λοιπόν έμαθα και εγώ, και έτσι κάνω και τώρα παρότι ακόμα δεν έχω παιδιά… Οπότε φρόντισα να προμηθευτώ όλα αυτά που κάνουν νόστιμο ένα σαντουιτσάκι, δηλαδή λίγο σαλαμάκι, λίγο κασεράκι, ντομάτα οπωσσδήποτε και λίγο πράσινο, συνήθως μαρούλι. Έφτιαξα λοιπόν 5-6 σαντουιτσάκια, έπλυνα μερικά φρούτα, νεκταρίνια και αχλαδάκια, τα έβαλα σε σακουλίτσα, και τέλος έβαλα και ένα κουτί με μπισκότα ολικής που είχα στο ντουλάπι. Όλα σε μια μικρή και χαριστωμένη τσαντούλα για να μην μας κοροιδεύουν κιόλας…
Οπότε οι πετσέτες θαλάσσης είναι στην τσάντα μου, οι ρακέτες και η μπαλίτσα του βόλευ δίπλα για να μην τα ξεχάσω και όλα τα σνακ της παραλίας στο ψυγείο έτοιμα να τα πάρω μαζί μου στην παραλία!
Με τα πράγματά μου έτοιμα, εύχομαι σε όλους να έχουν μια όμορφη ηλιόλουστη Κυριακή!
Μίνι σαντουιτσάκια, σνακ για την παραλία

frabala.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου